Η Algramo, εταιρεία που εδρεύει στην Χιλή, αποτελεί ένα τρανό παράδειγμα του πως μια μικρή ιδέα μπορεί να κεντρίσει και εν τέλει να κερδίσει την προσοχή και την στήριξη μεγάλων εταιρειών, όπως η Unilever και η Purina.
Μέσα από ένα αρχικά πιλοτικό πρόγραμμα, η Algramo, παρείχε επαναχρησιμοποιούμενες συσκευασίες τις οποίες οι πελάτες μπορούσαν να γεμίσουν, χωρίς να χρειαστεί να απευθύνουν σε κάποιο κατάστημα, καθώς κινητή μονάδα εξυπηρετούσε κάθε γειτονιά. Η ιδέα αυτή βασίστηκε στην προσπάθεια της εταιρείας να μειώσει την ποσότητα πλαστικού, κυρίως σε συσκευασίες σαπουνιού ή απορρυπαντικού πιάτων. Πλέον, έχει εδραιωθεί στην καθημερινότητα των πελατών και αποτελεί μία κανονική επιχειρηματική διαδικασία, η οποία παρέχει ειδικές τιμές στους πελάτες της, έτσι ώστε να τους ενθαρρύνει να συνεχίσουν την προσπάθεια τους για έναν καλύτερο πλανήτη. Κύριος στόχος της Algramo, είναι να διαχωρίσει την κατανάλωση ενός προϊόντος, από την χρήση καινούριων συσκευασιών κάθε φορά, καθώς πολλές από αυτές καταλήγουν στους λάθος προορισμούς, όπως ποτάμια ή ωκεανούς. Από τα 9,2 δισεκατομμύρια τόνους πλαστικού που εκτιμάται πως έχουν παραχθεί παγκοσμίως, τα 6,9 δισεκατομμύρια έχουν καταλήξει να είναι απόβλητα, εκ των οποίων το 91% δεν ανακυκλώθηκε ποτέ.
Η επιτακτική ανάγκη για δραστικές λύσεις για την σωτηρία του περιβάλλοντος, έκαναν αυτή την ιδέα να μοιάζει αξιοσημείωτη στα μάτια σημαντικών brands, όπως η Unilever και η Purina, οι οποίες είναι πλέον ένθερμοι υποστηρικτές και συνεργάτες της, με αποτέλεσμα να ξεκινήσει η υλοποίηση της και στις Ηνωμένες Πολιτείες. Η σωτηρία του πλανήτη χρειάζεται ομαδική συνεργασία και προσπάθεια, και η ιδέα της Algramo, ίσως να αποτελέσει το έναυσμα για νέες καινοτόμες ιδέες σε ό,τι αφορά την ανακύκλωση και επαναχρησιμοποίηση συσκευασιών.