CLOSE

Inspirational Idea: Έξυπνη, πράσινη διαφήμιση στον ουρανό!

 

Μια εταιρεία συνδυάζει την τεχνολογία drone, την ανάλυση δεδομένων και την τεχνητή νοημοσύνη για να κάνει τις εναέριες διαφημίσεις βιώσιμες και αποτελεσματικές!

Αν και οι στοχευμένες διαδικτυακές διαφημίσεις μπορεί να είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικές, το 54% των ανθρώπων τις θεωρεί επίσης παρεμβατικές. Επιπλέον, ο τεράστιος όγκος των διαδικτυακών διαφημίσεων δυσκολεύει τις εταιρείες να ξεχωρίσουν, με τους χρήστες του διαδικτύου να κάνουν συχνά scroll οποιαδήποτε διαφήμιση από συνήθεια. Βοηθώντας τις μάρκες να ξεχωρίσουν μέσα στη θάλασσα των διαδικτυακών διαφημίσεων, η Sustainable Skylines με έδρα το Μαϊάμι, μια εταιρεία εναέριας διαφήμισης που φέρνει την παραδοσιακή πρακτική του sky marketing στον 21ο αιώνα – χρησιμοποιεί drones.

Η Sustainable Skylines καθοδηγεί τις μάρκες, βοηθώντας με τον δημιουργικό σχεδιασμό ενός banner, σχεδιάζοντας τη διαδρομή πτήσης και αναλύοντας την επιτυχία της καμπάνιας μόλις ολοκληρωθεί. Το σημαντικότερο είναι ότι η διαδικασία είναι πιο οικολογική, καθώς χρησιμοποιεί μόνο τρία γαλόνια αμόλυβδου καυσίμου για μια τετράωρη πτήση των υβριδικών-ηλεκτρικών μη επανδρωμένων αεροσκαφών, σε σύγκριση με τα 30 γαλόνια μολυβδούχου αεροπορικού καυσίμου που χρειάζεται ένα μονοκινητήριο αεροπλάνο για το ίδιο ταξίδι. Εξαιτίας αυτού, η εταιρεία πιστεύει ότι η μέθοδός της μειώνει το 90 % του αποτυπώματος άνθρακα της εναέριας διαφήμισης.

Αντί η επιτυχία μιας καμπάνιας να μετράται ανεπίσημα, η Sustainable Skylines παρέχει μια έξυπνη διαδικτυακή πλατφόρμα ανάλυσης, ώστε οι μάρκες να μπορούν να παρακολουθούν τον αντίκτυπο ενός διαφημιστικού banner. Με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης και της όρασης υπολογιστών, η εταιρεία επεξεργάζεται ζωντανό υλικό από ένα ταξίδι για να κατανοήσει την εμβέλεια μιας διαφήμισης και πόσοι άνθρωποι ήταν πιθανό να την έχουν δει. Χρησιμοποιώντας σύνολα δεδομένων κινητής τηλεφωνίας και γεωχωρικών δεδομένων τρίτων, η εταιρεία μπορεί να δει ακριβώς πόσοι άνθρωποι στο έδαφος από κάτω επισκέφθηκαν έναν ιστότοπο μετά την πτήση ενός drone. Με τον συνδυασμό των δεδομένων πρώτου και τρίτου μέρους, η Sustainable Skylines αποκτά μια ακριβή εικόνα της επιτυχίας μιας καμπάνιας, επιτρέποντας την περαιτέρω βελτιστοποίησή της στο μέλλον.

Πηγή: https://www.springwise.com/innovation/advertising-marketing/smart-green-advertising-in-the-sky/



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση